måndag, juli 03, 2006

Va te faire enculer!

Jag skulle vilja säga att jag tog förnuftet till fånga, men såhär var det:

För några veckor sedan cyklade jag längs den hardcoretrafikerade motorvägen förbi t-centralen till the south för att kolla på fotboll med ola och olle. när jag kom fram var pluppen på piercingen borta. staven stack rakt ut. då gick vi och åt en kebab och plötsligt hade jag ingen stav heller. den satt mellan en bit gurka och kebab. jag la den i fickan och drack en bira på najsat ställe. fyra timmar senare kommer jag hem och ska sätta i stavajäveln igen, men det går inte. dagen efter går jag tillbaka till piercingstället och får det bekräftat att hålet har växt igen. jag är inte längre ravegoth. jag är sven svensson från svensta.

va te faire enculer!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

slutet gott allting gott! tror att det kanske inte var meningen att du skulle ha den där staven! :)

måndag, 03 juli, 2006  
Anonymous Anonym said...

världens sämsta bortförklaring....pluppen borta....äta kebab.....växt igen....nja....

tisdag, 04 juli, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

ta guelle!

onsdag, 05 juli, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home