onsdag, juli 18, 2007

i might like you better if we slept together

jo, hej, justja, sorry, men efter i måndags på F12 finns det inget alternativ längre. så ja välkomna till www.lindsaylohan.blogspot.com

det blev ett bad idag nere vid djuphavsbadet.då tänkte jag på en grej: att bodzin och huntemann (och bookashade för den delen, och petter) har snott sitt fetto-sound från benny benassi. ALLT av betydelse i elektronisk musik började med benny.

jag lyssnade på robban lillhongas fina sommarprat på rodeobloggen idag. och blir han inte sommarpratare nästa år så äter jag upp min skärmkeps.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad har måndagen på f12 med www.lindsaylohan.blogspot.com att göra?

torsdag, 19 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

robban är nog den bästa sommarpratare jag hört.

torsdag, 19 juli, 2007  
Anonymous Anonym said...

jag tyckte också Robban var bra, och kul

torsdag, 19 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home