tisdag, januari 08, 2008

stolt/skryt

Jag är en av tio författare som blivit "särskilt utvald bland dem som debuterade 2007" och ska presentera mig och min bok på SBI's debutantdag den 13 mars.

Där ska dom dessutom presentera vilka tre som blir nominerade till Slangbellan...

asså shit
aå sjukt glad

OCH FÖR BÖVELEN!!!
nic blev ju välförtjänt guldbaggenominerad idag för bästa biroll i hata göteborg! grattis!!

och micke segerström (som snart dyker upp i bashtu!!!) för bästa huvudroll i darling

och grattis till josef också för en massa nomineringar!!!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Jag må fortfarande vara ung, men jag har mognat till den grad att jag lärt mig glädjas av mina vänners framgångar. Därför är jag glad idag.

onsdag, 09 januari, 2008  
Anonymous Anonym said...

Helt underbart!!
Efter 4 dagar pa ett battre hotell i Goa med magtrubbel ifran helvetet har jag just sett ljuset i tunneln- letat mig in pa ett internet cafe och laser detta!!!

MArre och NIKK GRATTIS!!!!!!

/OLA

onsdag, 09 januari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home