tisdag, juni 24, 2008

svarta ögon

tyvärr tappade jag min mobil i våras och kameran fungerar inte på min gamla, så jag kan inte illustrera de svarta ögonen jag har av att inte kunnat sova nu två nätter tack vare fucking stormen och mitt fönster som slår - och kylan, jag har redan en kall kropp.

när jag kollade mig i spegeln imorse såg jag ett lik. mitt FACE ÄR MITT LEVEBRÖD DETTA ÄR INTE HÅLLBART!

sen gjorde jag korvstroganof igår och det luktar konstigt i kylen av restboxarna. risken är att jag slänger ut det, det är jag ju bra på.

annars. idag har jag fikat med hanna på davidhalls, betalar jag ut allas löner och ikväll ska jag förhoppningsvis börja kolla på carnivale med mona, om jag lyckas hitta säsong1

och min karriär..jag återkommer om den. jag ska iaf bli hemmaman

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

men tydligen inte handyman i alla fall

onsdag, 25 juni, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home