onsdag, oktober 15, 2008

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa när ska jag få tid att skriva?????

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gör som läckberg..skriv när barnen gått och lagt sig. Eller hur det nu var.
Love,h

torsdag, 16 oktober, 2008  
Anonymous Anonym said...

jag skulle vilja påstå när du tar dig tid

torsdag, 16 oktober, 2008  
Anonymous Anonym said...

tid är inget man får, det är något man får roffa åt sig - hårt och bestämt och på bekostnad av annat

fredag, 17 oktober, 2008  
Blogger Magnus said...

Marre..wsup dawg? vad heter din bok? varför vet jag inte det?
jag vill läsa din bok...

/ skog

söndag, 19 oktober, 2008  
Blogger Magnus said...

Jag kom ju på det sen när jag kom på ide´n att söka efter ditt namn på Adlibris. Boken ska köpas och läsas.
dag utan snus och cigarett går jättebra. respekt!

ha d gott

måndag, 20 oktober, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home