måndag, september 21, 2009

dokubok

Då har jag återigen samlats i ranarpstrand för att skriva klart min bok. det börjar bli en dålig vana att behöva åka ut på landet och lyssna på best of soul för att kunna skriva något. sen sitter jag ju ändå bara och pillar och skrockar.

men men, check this out:

det är väl det enda som kan vara bättre än att skriva en egen bok! en stor tröst! sitter och bläddrar i världens bästa ungdomsbok "cigarett" - inspireras.

"Tittar på tre långfilmer i sträcker och ingen av dem är speciellt bra och jag börjar undra om det är något fel på mig. Förr tyckte jag att de flesta filmer jag såg var okej."

goddamn genious!

ska försöka börja på något nytt också. största inspirationskällor just nu: h.g. bissingers "friday night lights" och jon krakauers "into the wild"
gissa genren???

2 Comments:

Anonymous linda said...

va myyzigt att du är tillbaka

måndag, 21 september, 2009  
Blogger Dansk Skalle said...

tack!

tisdag, 22 september, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home