fredag, juli 14, 2006

den är skitbra, jag svär

Haha, på ”knäcka”-inspelningen i onsdas så frågade ivica alla kidsen vad dom tyckte om fjorton suger. Och alla ba ”så jävla keff” och sen ba ”det är han som har gjort den” och pekar på mig. och sen alla ba ”nej, den är skitbra, jag svär”
Jag tycker att fjorton suger är helt genialisk fortfarande. Inte så att jag aldrig kommer kunna göra något bättre, för det har jag redan gjort, men den är nog fan den bästa svenska filmen gjord hittils. Så många scener som är grymmare än allt annat som gjorts, och skådespelare som hör hemma i dom fetaste filmerna i hollywood och som borde fått guldbaggar och guldpalmer att fylla hyllorna med.

http://hd.se/allmant/2005/01/24/fyra_fraagor_till
kolla denna länken om hur guldbaggejuryn slingrar sig för att de inte sett 14suger. roligt