söndag, maj 20, 2007

jag minns nightlife - så sweet

weekend var: tempo & retro i fredags.typ dött. sen retro igen igår, mörk techno av ricky-d och efteråt stod vi nånstans där mittemellan den där jävla källaren och rumble på inkonst. det sades att det skulle spelas reggae på ugglan och jag hatar verkligen reggae, alltså HATAR. men vi cyklade dit, det var en fritidsgård, jag fick öl och sen var det dans och techno och jag ville stanna men gjorde inte det. ville fan stanna, men the passion.............kände nada

sen den här jävla justice låten, alltså jag fattar inte. riktigt töntigt, hellre darin. och uppståndelsen runt kär i en hipster.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz det är en sån liten värld det här. ni, jag, dom. och vi suger. hårt

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vilken Justice-låt?
jag diggar hela paris-grejen. trist om du inte delar glädjen till grym alkohol-brötig klubbmusik med happy-vibbar. låter knas att du inte gör det.

måndag, 21 maj, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

asså det är d.a.n.c.e låten jag inte gillar, men allt annat.....såvärt, det är det enda jag kommer spela på sommarslaget

tisdag, 29 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home