söndag, maj 13, 2007

söndag

åh vilken underbar dag det var igår!som såklart slutade på the tivoli i helsingborg. jo alltså research för min artikel typ. det var precis som jag redan beskrivit det. allt stämde in!typ. eller minnsinte, alltså så full, helt sjukt. lite hångel massa beautifuls. plus två punkband på fabriken innan: girlfriend och royal stakeout. jesper stod med en dam utanför mina föräldras lägenhet. "ska vi gå upp till martin jern?" svar: "nej inte den jäveln". sen gick hon och jesper stod kvar och bankade på dörren, ringde upp till telefonen som vart kopplade till sommarhuset, väckte morsan, fick koden ringde på dörren, men jag hade däckat. sen vaknade jag, spydde, la mig på badrumsgolvet en timme, sen vardagsrumsgolvet, sen i hallen. sen var klockan tre och jag blev hämtad av peter som körde hem mig till malmö. charmigt

mitt liv...alltså, det var så vackert igår...det regnade lite där en stund,, det var fint

-inte den jäveln!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Årets bästa dag hittills - alla kategorier. maila gärna videofilmerna vi spelade in

måndag, 14 maj, 2007  
Anonymous Anonym said...

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=81607046&blogID=264556694&Mytoken=C78BED25-586C-4CBB-9CC894B4BC82A7F56357850

tisdag, 15 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home