tisdag, maj 08, 2007

kär i en kickers

hej på dig
jag gillar en tjej
som gillar en kille
som gillar mig

nu har jag skrivit 8663 tecken om helsingborg men jag är så jävla nojjig över vad folk ska tycka. jag TROR att det är en hyllning, men tänk om det är en diss????? och sen dissar jag malmö. och stockholm. som jag ju gillar. jag är sån journalistwannabe men egentligen vill jag vara anonym..sån hycklare.staaaaaaackars

jag gillar verkligen vårregn.
orginellt.verkligen. modalitet
ps: jag hatar allt. ps2: skoja. ds
ps3: alltså hon sköt fram oss en kväll till...... ps4: hatar allt
"hata allt" - är det en modalitet?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahah!! ska försöka leta upp bk-texten och skicka till dig! Love,h

tisdag, 08 maj, 2007  
Anonymous Anonym said...

Det gick fort! (folk brukar kalla mig "blixten"
http://hd.se/noje/2006/11/27/450-par-nickar-i-takt-till-bo/

tisdag, 08 maj, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

hahaha den är ju genialisk!

"Människor som inte är ensamstående låginkomsttagare - och därför inte tillhör Il Divos målgrupp - har lätt att skratta åt deras O Sole Mio-tradition. På samma sätt har människor utanför Bo Kaspers Orkesters målgrupp lätt att avfärda deras Söndag i sängen-tematik."

johanna får skriva om helsingborg istället!! sätt bara inte mitt namn längst ner

tisdag, 08 maj, 2007  
Anonymous Anonym said...

Helsingborg är ett rövhål.

lördag, 12 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home