fredag, maj 25, 2007

mitt nya liv som producent/cash cow

första dagens inspelning är klar. på kvällen ringer jag saga för att fråga hur det har gått:

martin: hej det är martin!
alexandra: hej. vänta. saga är inte här.
martin: hej! men...
alexandra: vänta, du ska få prata med nån.
martin: jag undra bara hur det har gått?
alexandra: ...måste kolla inspelningsschemat, vänta.
martin: alltså har ni kul?
alexandra... (ger telefonen till jenny)
jenny: hej.
martin: hej! hur går det?
jenny: vi restade en scen, men tog en annan.
martin: okej. men...
jenny: ...så vi ligger rätt till, vänta ska kolla inspelningsschemat
martin: men...
jenny: ...(ger telefonen till saga)
saga: hej!
martin: hej! hur går det?
saga: vi restade en scen men tog en annan.
martin: okej, ja, jenny och alexandra sa det.
saga: jag har inte inspelningsschemat här.
martin: okej, men var det kul?
saga: vänta...
martin: har du några stories?
saga: hur då?
martin: ...
saga: ...
martin: har ni kul?
saga: vänta, jag ringer senare. (saga lägger på)

OCH JUST DET!!! fick ett första ex av boken idag!!!! så fin!!!!!!!! + klistermärke, pinn, fanzine etc. så jävla fint. ojojojoj sjuk känsla nu alltså. sjuuuuuuuuuuuuuk

2 Comments:

Blogger Den riktiga luften said...

hey baby kan lägga till att det var länge sen sagan var så lycklig

lördag, 26 maj, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

ja, det är klart!!! ni var grymma igår! kommer bli så sjukt bra!

lördag, 26 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home