lördag, juli 21, 2007

saturday...ohh...saturday night...ohh

alltså jobbigt att erkänna sina tillkortkommande men men. igår var jag på mina föräldrars sommarställe. vi åt lax med potatis och feta såser. sjukt gott men asså kände mig så cp jävla äcklig dagen efter.två val stod framför mig. har just sprungit en mil i pålsjö skog. mår lite bättre nu.

sen är det också tyvärr så att jag är en medelmåtta. eller strax under. i intelligens då. jo. jag är osmart. har alltid varit det. men har klarat mig hyftsat ändå eftersom jag är rätt bra på retorik, dvs att få folk att tro att jag är smart och att få dom att tycka likadant som mig. men jag skulle aldrig våga göra ett iq-test för jag skulle ha typ 70.och den gången jag gjorde högskoleprovet...inga siffror jag tar upp för svärföräldrarna direkt.

Da ba da dan dee dee dee da
nee na na na - be my baby

men jag sprang en fucking mil idag och det gjorde inte en enda av er!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

nä, det låter ju inte särskilt smart att springa en hel mil i onödan ;)

måndag, 23 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home