torsdag, december 27, 2007

fuck2007


2007: flyttade tillbaka till malmö,blev författare men inte augustnominerad (sorry), lärde mig vissa kommunikativa tricks för att jag blev tvungen, la ner några andra för att jag inte behövde dom längre,fick lite musikintresse igen och det handlade om bookashade, bodzin&huntemann, jesse rose och några till, ändå tack vare klubbarna på jeriko som fick dit allihopa(väl?)-fett. jag kände mig lite mer hemma i malmö för att jag tillät mig göra det, och jag ska stanna här ett tag har jag nog bestämt mig för.man måste inte åka bort hela tiden, jag måste fatta det.
sen slutade jag på solo av etiska skäl och började på filmnyheterna av politiska skäl
en viss mognad

2008:
jag måste bli mindre blasé
måste
det är inte charmigt.
sluta vara kryptisk,bli mer burdus
(?)
resa: barcelona, los angeles.....
börja träna ordentligt igen, och jag kommer göra det. vidrigt diciplinerad är jag don't hate me
jag ska börja älska mitt jobb,njuta av det
skriva världens bästa ungdomsroman
och vara glad
snäll
och positiv
(men framförallt ska 2008 mer än någonsin handla om lilo)