onsdag, december 19, 2007

I would rather quit while I was ahead. There's no need in overstaying your welcome.

herregud idag köpte jag den silvriga rymdjackan på h&m. emil sa: "hmm, njaaa.....men du kan bära den, du klarar det" och liksom, jo, det kan jag väl...jag har fysiken...men jag vet inte om....om jag vill kunna bära den, om det är....bla bla bla bla.

vad har hänt med agnes i MQ reklamen föresten?varje gång är jag helt säker på att det är för mcdonalds, vet inte varför. smaklöst liksom men så fin låt... all i want for christmas is you

jag var med på talkshowen eftersnack igår och ursäkta om ni som har programmet läser här, det kan jag inte hjälpa, jag försökte verkligen vilja det och gilla det, men det var hemskt, det mest obekväma jag gjort på år och dar.

en rolig grej var dock att jag slog den regerande mästaren måns zelmerlöw i att vara både den svåraste person att komma i kontakt med och den svåraste att få med i programmet

alltså äntligen är det officiellt: JAG ÄR EN DIVA!!


NO PAPARAZZI! I WANT ANONYMITY!