söndag, december 09, 2007

helg

eftersom jag osade försent till ngfesten på plysch i fredags satt jag ensam hemma och tittade på idol. jag tyckte att vinnarlåten var helt fruktansvärd, och det känns otroligt jobbigt att man kommer behöva höra den nu hela tiden.

jag som älskar kändisar, skvaller, skräpkultur och kanal 5 måste erkänna att jag hatar faktiskt idol och allt det står för. jag tycker att det är dålig underhållning och jag tycker att deltagarna är fruktansvärt osympatiska.

vid tolvtiden kröp det ikroppen på mig och jag lyckades hooka upp mojje för att följa med på kontra på inkonst där rikard degler spelade detroittechno. tyvärr missade vi rick och fick istället höra den "legendariska super3000" eller vad han nu hette. alltså så jävla freakigt det var där! som typ roskildefestivalen. jag blev full iaf sen cyklade jag hem.

i lördags åkte jag med ola och oscar till köpenhamn, via axel för att sedan gå på culture box där martinez hade skivsläpp. mycket bra kväll måste jag säga.

nu är det söndag och även om jag precis satt på pickwick med lindsey plus flera så känner jag mig som en mycket ensam människa. bisarr känsla.

imorgon börjar jag skriva på min 72 timmars roman. man kan följa arbetet på nya bloggen skulle jag gissa, om jag pallar. känner mig så ostrukturerad, vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad jag ska göra av det. funderar på att auktionera ut till högstbjudande. grisen i säcken så att säga.

köp alla rättigheter för 72 000:-
någon?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

inkl. eller exkl. moms?

måndag, 10 december, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home