tisdag, februari 26, 2008

what's new

big bloggbuzz att brad renfro inte nämndes på oscarsgalan, att paris dejtar nicoles spritfeta killes fula brorsa.asså seriöst, när jag kommer till LA i april ska jag bli ihop med paris bara för att

ola:jag älskar att du verkligen vill hjälpa mig att måla om min lägenhet-men shit jag är så fucking lat att jag måste tänka igenom det först...så kass jag är, men vi kommer hitta en dag- rätt dag

jag är på gång med mobilen,gissar att den är igång i slutet av veckan

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ingen panik marre jag har all tid i världen, men glöm inte bort att vi skulle ha målat över din gröna bård innan superbowlfinalen FÖRRA året..
Jag är dock helt övertygad om att dagen huxflux kommer komma till oss. /OLA

onsdag, 27 februari, 2008  
Anonymous Anonym said...

Ehhh, Martin,...bården med murgröna. Jag erbjöd mig hjälpa till för...5 år sen, eller hur länge sen var det?! Hahah!!
/Hanna

onsdag, 27 februari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home