tisdag, mars 18, 2008

fisdag


asså ibland när jag har lite tid över så tänker jag på hur andra människor har det.och då menar jag inte typ fattiga människor i krig, för det tänker jag på lite oftare, speciellt om jag kollar på SVT, utan typ människor som jag inte kan avgöra om dom utgör någon särskild funktion för mig.

just idag tänker på tommy x i kitty on the catwalk. för alltså, jag gillar verkligen dom, och nacht och happy nation verkar bra och crazy. och när jag sitter och kollar på bilder på tommy, han ser cool ut och har konstiga kläder och är sminkad, så blir jag rätt avundsjuk och önskar att jag var lika cool-för det är jag inte.

men sen har jag en tvångstanke, och detta gäller när jag typ går på nöjesguidensmygis, jeriko eller var som helst på helgen och är skitfull och känner mig omringad av coola människor - att jag tänker på hur dom är i vardagen, vad dom gör i sina vanliga liv, vad dom pratar om, vilka problem dom har och vilka som får vara kompis med dom, som kan leva upp till kraven.



-fan! jag glömde dra av resor i deklarationen
-jag kan kolla på det imorgon. jag är revisor
-toppen