måndag, mars 17, 2008

Wiggle it just a little bit, I wanna see you wiggle it just a little bit, as it grooves

emil beskriver "gigolo" för sydsvenskan som en surreralistisk film om gigolos som flyger. hm?? detta påminner mig om när jag skämtade om "suger-triologin" för samma tidning som blev typ en halvsida..jaja. jag är lite feg och trist på det sättet att jag inte gillar att prata om saker innan dom är färdiga - utom den här dumma 72 timmars prylen, (men jag sa nej till typ tio andra medier). jag önskar jag tyckte det var kul att berätta om projekt,men det tycker jag inte.

helgen var lite schlager,narcissist som jag är hejade jag på nordman- jag tror att det har något med pöbelföraktet att göra (alltså jag har inget pöbelförakt, utan jag menar mediabilden av "hela det dumma svenska folket". jag kommer inte flina när sd kommer in i riksdagen.

och då swim fast club på debaser i fredags som visade sig vara på lördagen så det blev istället hell night och gothare och ett band som hette typ death in april. sen gick vi till betydligt keffare metro där jag tror att jag blev drogad för hela kroppen värkte under lördagen där jag skulle gått på den där svartklubben på nobelvägen men somnade.

i söndags åkte "the egyptian" och jag på roadtrip till dunkers kulturhus i helsingborg och kollade på sally mann utställningen.

solen sken och efteråt satt vi på espressohouse i hamnen