måndag, mars 10, 2008

bästa somrar top 10

2005
kanske den sista riktiga helsingborgssommaren. robban spelade in ”hata göteborg” och jag skejtade omkring i väntan på att deras jobbdagar skulle ta slut för att grilla på gröningen. Jag var kär i en tjej som hette linnea.just det, sen spelade vi in Du & jag också, men det var typ i augusti. Så fin sommar det var!!den bästa tror jag

1997
alla andra backpackade, sebban och jag stannade kvar i helsingborg och drack hembränt vin hos vår nya kompis jessika som jag var kär i. Det spelades bailando...sen flyttade jag till london,ångest

2006
sommaren i stockholm var ganska fantastisk måste jag säga…jag var nästan helt ledig, mycket bad och sol och fest… perfekt på alla fronter utom en: jag fick inte ligga en enda gång och då var jag ändå ute tre dagar i veckan,minst

2003
”fjorton suger” sommaren var riktigt grym. Soligt väder och världens bästa folk att hänga med!! Det enda minuset var att emil och jag pratade om att gå på gyllene tider (eller var det per gessles alla känslor på en och samma gång?) återtåget HELA sommaren, men det blev ändå inte av

2007
förra sommaren började fantastiskt med fest i helsingborg och sedan sonar i barcelona. Sen sket sig roskilde och det var väldigt mycket jobb inför bashtu-inspelningen så det kom av sig lite. Dessutom var det rätt gräsligt väder väl

2001
mmmmmm helsingborgssommar…. bodde hos mina föräldrar som aldrig var hemma, sista gången jag var på roskilde, träffade sarah på tullakrok. Flyttade till malmö och åkte till ryssland med sebban

1999
spelade roskildepjäsen med teater inkompetent i helsingborg. Spelade på hultsfred… körde bil över USA… justja, så sweeeeet

2004
hmm minns inte…ingen filminspelning.måste ha latat mig i helsingborg....myyyys

2000
minns inte. Kom hem från biskopsarnö, åkte med cirkustältet till roskilde och spelade teater.det regnade och en massa folk dog

2002
vi spelade in i love johan som var rätt hårt jobb, sen klippte vi resten av sommaren. Måste ha hållt till en del i malmö då alltså, dvs antaligen ingen supersommar.

1998
flyttade hem från stockholm över sommaren, har ingen aning om vad jag gjorde.plockade jordgubbar för att få ihop cash till roskildebiljetten?

synd att jag har alzheimers, annars hade jag kanske kunnat vara mer rättvis..hjälp mig att fill in the blanks!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dude,

kul att vara nämnd två gånger - och på plats #2! 1997 var fö. min bästa sommar. Det var fan teen movie-material hela vägen. Från studenten, via Jessicas lgh till gängets sista natt tillsammans på Robbans mafiosofest innan vi splittrades och alla drog utomlands och upptäckte sig själva.(Åkte till Malaga efter det och hade ångest... Fast det var kul när du kom och blev kär i en bulgar och sov i Nicke-pickes säng.) Den borde du ha gjort film om istället för Du & Jag. Fast jag var ju the bad guy där med...

1998 vill jag minnas att vi såg Easy Rider med Rande och rökte hasch i dina föräldrars källartrapp. Det var också magiskt.

torsdag, 13 mars, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home