lördag, mars 01, 2008

lördagen den 1 mars

jag: jag tycker du ska köpa två av tinglas valpar, mala ner dom, steka som hamburgare och mata molly med.
min mamma: det var lågt, martin. nästan lika lågt som din blogg är just nu

men en blogg måste vara ojämn för att man inte ska tröttna. dips and highs and all time lows. så ge inte upp hoppet om ett kul inlägg (dock inte smart).kan komma närsomhelst. antagligen när ni mest anar det. sen gillar jag bilder på snygga människor, älskar, men det är ju personlig smak.

ps. molly är mina föräldrars hund. det är en riktigt förbannad terrier som HATAR tingla (emils hund) och alltid spöar henne när dom ses, fast tingla är mycket större(men tingla är en mes!!!) ds

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ingen hund kan bli farligare än Sussie som låg och vakade i er garderob i hallen och ingen hund kan bli snabbare än Nicolina med underbettet som rymde varje gång ytterdörren öppnades. Slutsats Molly måste vara familjens ögonsten.
/OLA

söndag, 02 mars, 2008  
Blogger Dansk Skalle said...

molly rules

måndag, 03 mars, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home