onsdag, januari 14, 2009

sumary

nu har jag faktiskt skrivit hela grundhistorien till det som ska bli min nya bok "affektion". det jag försöker göra nu är att sammanfatta vad den handlar om, och vad jag egentligen vill berätta. det finns där, jag vet det. det är nästan bara handling. men sen är det ju också så att man alltid försöker skriva något. man försöker skriva snakes and earrings eller bonjour tristess. man försöker lika originell som ens favoriter... ni fattar. jag måste hitta det som är mitt och förstärka det.

men den är faktiskt väldigt vacker. dessutom finns där två mord, en jackie kennedy och mycket sex.

det andra jag skriver om är manlighet. det tog ett tag innan jag hade en endaste clue om vad jag skulle kunna bidra med. förakt känner jag inte mot någon, utom möjligtvis mig själv och mina brister. där får det börja.

martin jern vs james bond.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bara så du vet det, så är du jävligt bra.

fredag, 16 januari, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home