onsdag, mars 01, 2006

På 4:e plats...


BÄST: That 70s show, Kungen av Queens, Malcolm - ett geni i familjen, Lost, Boston Public, American Idol och Heja Björn.
SÄMST: Ordjakten, Will & Grace, Let's Dance, Postkodmiljonären, Medium, alla brittiska dokumentärer i världshistorien, Rockskolan, Medicinmannen och Beck.

När jag kom på att jag skulle göra denna lista, tyckte jag att TV4 var given på jumboplatsen för när TV4 är dåliga är de riktigt dåliga. Men så har dom sina vardagseftermiddagar… Mellan 16.25 och 18.15 är dom helt genialiska och det finns inte många kanaler som slår dem. Och de har faktiskt ett par underhållande serier sent mitt i veckan även majoriteten av programmen fortfarande suger. Ta megakalkonen Medicinmannen eller Beckföljetången... (ryktet säger dock att de köps in direkt från Skurups Folkhögskola),

TILLÄGG 1: That 70s Show är någon av de bästa komediserierna som sänds på svensk TV.

TILLÄGG 2: Heja Björn är troligtvis den bästa komediserien som någonsin producerat i svensk tevehistoria.

TILLÄGG 3: Postkodmiljonären ÄR riktigt dåligt. Den enda njutning man får är när folk gör bort sig totalt och svarar fel redan på de första fyra enkla frågorna. Typ:
Vem är president i Pakistan?
A: Abdul Asar Hafeez Jullundhuri
B: Ahmad Chagla
C: Pervez Musharaff
D: Rafiq Tarar

Jävla obildade nollor…

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dr. R.P. Craffe drar till alperna imorgon. Han vägrar skicka vykort, så är det bara. Han ska aldrig få operera på mitt fina lekamen. By the way, vitsigt med tv4 på 4e... Undrar vilken som blir 3a?

torsdag, 02 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

på trots av 4ans mästerliga eftermiddags tablå, så tycker jag ändå att deras rakt igenom urusla kvällstablå (med deras flaggskepp beck) borde rendera i en jumboplats.

PS det e såssigt med vykort, jag skickar ett genialt mail när jag kommer hem istället.

torsdag, 02 mars, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag sätter en skalle på 5an

torsdag, 02 mars, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home