onsdag, juli 19, 2006

Gå och dö jävla röv

Alltså igår googlade ja på fjorton suger och helvete ja visste inte att så många hatade den så mycket. Men egentligen whatever hur mycket bryr ja mig om vad folk tycker: ingenting. Jag gör biofilm och dom är gnälliga losers, men ändå. Ja har haft nån slags naiv illusion av att sättet vi gjorde fjorton suger på skulle inspirera aspirerande filmare men det verkar fan vara tvärtom, att det är världens mest provocerande och sopiga grej att vi gjort den billigt och på vårt eget sätt och det verkar som att att typ tonåringar vill ha team på hundra pers och leka kjell sundvall. Men okej fuck off, vad bryr jag mig. sitt och vänta på 20miljoner från sfi för att göra din töntiga jävla actionfilm med hollywoodeffekter som du aldrig kommer få göra och gå och dö jävla röv.

Jaja, skit i det. Emil kom upp till huvudstaden idag för att kolla ljudmixen som låter fett bra. Imorgon ska vi kolla in hur det går på ”knäcka” inspelningen och kanske får vi varsin folköl eller en keps av linus? Sen ska jag till malmö och chilla i helgen och sen blir det lite hbg och båtfest och sånt och sen tillbaka och så hörde jag en liten liten fågel som sa att per hagman och natalia inte är ihop längre…? Då blir det riche näst-nästa måndag… hoho

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

enligt mig så hatar inte folk fjorton suger - dom är avundsjuka.. ni killar kom på en ide och gjorde den, något som kräver stake att genomföra.. inte alla vågar ta den risken, så därför sitter dom å väntar på 20milj från sfi istället för att chansa å göra sin film endå.. och medans dom väntar så måste dom snacka skit om andra filmer som e gjorda på ett sätt som inte dom vågar..

// folköl

torsdag, 20 juli, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home