tisdag, september 05, 2006

"I don't want to do this anymore"

Det går en låt på radio nu. en ballad som man skulle dansat tryckare till om man gick i femman. och inte kunde engelska. för det verkar som att den handlar om en tjej som inte vill vara ihop med en kille men inte vågar göra slut för då tror hon att han ska ta livet av sig. och då blir hon en mördare. "...and I don't want to be... a murderer..." och sen nånting "i don't want to do this anymore... bla bla bla" med ett riktigt cresendo, christinaröst och allting. jag tror jag gillar den på samma sätt som jag gillade evanesance "my immortal". deppig gothsång med rustning i kråkslott och snygg tjej(?)

justins nya kan rädda malmö i vinter eftersom det fortfarande är coolt med hiphop crunk och timbaland här. och typ hey ya och the models och david and the citizens.

jag bor i stockholm.





okej?


23:02
World trade center dokumentären på 3:an var gripande. jag blev dock förvirrad kring om dom spelade sig själva, fast det kan dom inte ha gjort eftersom de flesta dog.

Och kolla in nassarna på aftonbladet.se... nu har pissläsarna sågat peter eriksson till fotknölarna. 59% ger honom minustecknet. ge er

1 Comments:

Blogger Tungus said...

Jag tror du menar Rihannas powerballad. Jag intervjuade henne och hon förklarade nåt om att hon var en mördare i låten liksom för att hon typ "dödade" snubben alltså va taskig och typ otrogen, som män brukar vara liksom.
Jag blev också förvirrad av wtc-dokumentären, en del va sig själva och en del hade stand ins eller?? Fick även lods of ångest. Funderade mycket på om jag skulle ha hoppat eller brunnit upp. Funderar även på om London kommer bombas när jag ska dit på tisdag.. det är ju liksom crazy times

fredag, 08 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home