lördag, september 30, 2006

Partyt fortsätter


Förlåt om jag var lite disträ på premiären i torsdags. Jag var full.

Tog en tura med Schröddan på sundsbussarna med kalla hof och shots på övfre däck tillsammans med dräggiga danskar och en och annan kulturchef från dunkers blablahus. Nere i hytten spelade ett coverband Blue Hawaii och svenska goldies "rökte inomhus". Och medan ni satt och njöt i biosalongen halvlåg jag på en bänk utanför, drack vinslattar, spelade Another sphere på mobilen (är uppe i 17000 poäng nu) och läste sista(?) exet av min och hannahhs barnbok "pojken utan hjärna". Smög in sista fem minutrarna, kolla eftertexterna och bugade och bockade och försökte hänga med i vad folk sa, men gjorde det inte. Hade fullt upp med att koncentrera mig på att inte sluddra eller snubbla.

Nu gjorde HIF tre noll mot Göteborg.
Olas röst ekar över Olympia.
Så värt