söndag, september 24, 2006

Här sitter jag och tittar på er

Det är ju lite äckligt och meningslöst med bloggar, men skitsamma.

Emil ställde ut sina tavlor i lund igår medan jag sjöng kareoke med moje, elina och pontus. Jag var bäst såklart. Jag är jävligt bra på att sjunga. jag borde bli sångare på riktigt. som ett jobb. Sen gick vi ner till kulturnatten och på vägen träffade vi minstings-craffe bland spexfysikerna och fick en gratis burgare. Nere på utställningen var tyskvinet nästan slut, men vi sög i oss slattarna innan emil och dom andra drog. Sen var partys över och vi tog tåget tillbaka till malmö och stack till jeriko. igen. Det var malmöhipsters och djfanatics. Det var mest killar och många var oväntat gamla och en hel del var fula, vilket var lite märkligt. Och som sagt oväntat. Det är ju det där med kreddklikkken... det tar för lång tid. man väntar och väntar och plötsligt är man med men då är det 2009. och det saknas en gränslöshet. Det händer ingenting. Man måste vara skitfull och lite cp för att det ska ta fart, men det gör det sällan.
var är freaksen i malmÖ? ta mig till dom

och det här med bloggar... zzzzzzzzz
en revolution för fula människor med något att säga. budskap. kanske lyssnar någon.
Det är avtändande