tisdag, september 26, 2006

Recension du och jag

nej det blir ingen
bilda er egen uppfattning

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej tack för inlägget längre ner.
min bok? vad de gjorde? tycker ni det är bra titel? eller töntig?
ge mig pengar så

onsdag, 27 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

fuck åmål, farrväl falkenberg (vinkar) spring jalla jalla, "du & jag" is the shitz0r!

onsdag, 27 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

det viktiga är nog att det är en bra bok naw?

låt mig läsa så

torsdag, 28 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

visst! läs!

den går att köpa om ett år! I bokaffären!

nä skoja, du eller ni, ni är ju två på bilden, får gärna läsa... om det skulle innebära $$$$$$$

vi kankse kan göra en film ihop, vill det

torsdag, 28 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

okej

få läsa då
eller msn

fredag, 29 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

okej ni får läsa

men har inte msn

är teknisk idiot och om jag börjar kanske jag blir beronde

ha en trevlig dag/ Crfn

lördag, 30 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

come on
nu addar jag dig!

söndag, 01 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

vad händer då?

ärligt hur gör man med msn? har aldrig haft, ska fråga kompis,har nämligen tänkt på en sak idag. okej nus kaffar jag det vad har ni då?

söndag, 01 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home