onsdag, september 20, 2006

"Nervös över filmen...?"


Då & då frågar folk mig om hur det känns med filmen och om jag är nervös. Så här är det:

Jag är inte särskilt nervös för att:
1. Jag är asnöjd med filmen
3. Jag har blivit sågad förr ("sämsta svenska filmen någonsin"). Och hyllad. Inget av det påverkade mig speciellt mycket. Tror inte det kommer göra någon skillnad nu heller.
2. Oavsett om det går bra eller dåligt ska jag flyttat tillbaka till Stockholm i oktober och ha det gött
3. Oavsett om det går bra eller dåligt ska jag till thailand i december
4. Oavsett om det går bra eller dåligt skriver jag på grymma grejer!
5. Oavsett om det går bra eller dåligt håller vi på med världens bästa manus som vi ska spela in i sommar
6. Oavsett om det går bra eller dåligt är Ivicas film grym och kommer knäcka er

Men jag hoppas att det blir en succé för att:
1. Då kan jag bli rik och köpa dyra sneakers
2. Då blir Sonet ännnu rikare & kan ge oss mer pengar till nästa film
3. Då blir Film i Skåne rikare & kan ge oss mer pengar till nästa film
4. Då slipper vi ha något med SFI att göra

Peace out!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

fan va rätt! jag vill oxå ha dyra sneakers! ;)

/ fil.

onsdag, 20 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

och 6:or istället för 4:or!

söndag, 24 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

Var,när hur i Hbg den 28 september?

Via Eklund

måndag, 25 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home