söndag, maj 27, 2007

a boy with beautiful dreams

jag tror att jag toppade min snygghet som 28åring. nu är det downhill. och den här bloggen; jag är för pro ana, asså den är stor men skulle kunna vara gigantisk. hanna tipsa om osexig.blogspot.com idag, en blogg som får mig att vilja starta ett förlag och ge ut böcker. det finns vissa som kan skriva, i'm telling you, som kanske inte vet hur bra dom är. som skulle kunna röra om som fan, förändra synen på vad som är bra språk, vad som är viktigt, vad som är rytm och hur böcker ska läsas. det finns ett fåtal, dom måste primeras, höjas till skyarna, banderoller, pokaler....bara inte vipkort, konstfack, krönika i punkt se och knulla med dj's, det räcker inte, det skjälper mer, det tar för mycket tid........sån kreddbulemi, fingrarna i halsen och bara spyr.......fuck

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har kartlagt nu, och är inte besviken. allt känns äkta! phu!
DU! veckans darling!, ska du med till smyläsning i hbg på torsdag eller?

tisdag, 29 maj, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

hahahahahahahahaha

jag skulle vilja komma, såklart, barfota i HELSINGBORG liksom!!!!!!!!! men är i sthlm till fredag

tisdag, 29 maj, 2007  
Anonymous Anonym said...

Men det är en kille! Det är så gulligt!

Javisstja, läste nu, det är inte det att jag inte bryr mig om att komma vad mina vänner berättar, vad som händer var o när, jag har inte koll på mig själv heller. Kollar i min agenda var kväll vad som händer i mitt liv nästa dag.. :P

tisdag, 29 maj, 2007  
Anonymous Anonym said...

(komma ihåg skulle det vara)

tisdag, 29 maj, 2007  
Blogger Margret said...

krönika i punkt se, hehe

tisdag, 29 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home