torsdag, maj 10, 2007

model/something

fan. så här skulle om bokomslaget sett ut istället

och jo tänkte på bokens titel "så värt", alltså den hade verkligen kunnat heta "kär i en kickers" istället - den handlar typ om det. vi borde gjort ett samarbete med mingus och släppt singeln den 21:a. visserligen kommer låten sälja ungefär hundra gånger bättre, men kanske man kan få en bok på köpet om lagret inte säljer ut? eller ja. det går ju inte. den heter ju inte "kär i en kickers". och sen, tänkte ha en egen bokrelease i malmö typ nästa vecka, eller nästa

Röster om mig:

helsingborgs dagblad om min helsingborgtext: "fina passager om att knulla, det ser man sällan i dagstidningar".

okänd person om min författarpresentation i svensk bokhandel: "Det är nog den bästa författarpresentation jag läst i denna skitkatalogen."

solos chefredaktör om min SOLO-sida: "Din sida är verkligen toppen, vi gillar den alla så mycket."

barnens bokklubbs anncharlott om min bok: "jag tycker inte om den"

3 Comments:

Blogger p. said...

sablar. gillade du inte omslaget?

/han som gjorde omslaget

måndag, 14 maj, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

joooo det är skitbra! men erkänn att det hade varit sweet med eddie klint i prada solglasögon också!!

tisdag, 15 maj, 2007  
Blogger p. said...

jävligt sweet, faktiskt. skriv en bok till snabbt som fan, så lovar jag att tjata om högre budget (supermodellhögt) till nästa omslag...

tisdag, 15 maj, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home