onsdag, maj 09, 2007

Yo, Pep, I don't think they're gonna play this on the radio

nu har jag läst den upproriska sex-artikeln i bon. den var alldeles för lång, bitvis seg, aldrig rolig, möjligtvis blev jag en smula generad här och var (hur vågar du?? hihihihi). men en sak jag kände efteråt var förakt för personerna som ställt upp, eftersom det var så privat. så sjukt märkligt att byta sitt privatliv mot mediaexponering. jag kan verkligen, verkligen inte förstå varför man skulle vilja göra det?? vad får de tillbaka? nej, äcklig mediaexploatering säger jag. kreddeliten som ställer upp vad som helst för att det är en snackis på riche, typ nån slags kotym ("ey det är ju sigge! &bon! och karin ström har lovat va med!!!"). brrrrr

det fanns en annan artikel i bon dock som är roligare att diskutera. en sån classic lifestyle wow yeah. men nu ska jag gå och träna så jag berättar om det senare ikväll istället. typ cliffhanger.not