måndag, juli 23, 2007

alternative nation

allltså det kan vara så att jag är lite sen, det har hänt förr,men att dj:a via myspace på fest, det är ju helt genialiskt. allt finns där.det är dessutom lagligt.sån fin skit alltså

jag var ute igår i hbg.på tivoli med nic&lars&melker m.m.dom spelar så sjukt dålig musik där, men jag var så glad ändå för sån är jag.jag undrar...en undran...jag brukade vara alternativ...är jag det längre? har jag förlorat något?oroar mig...

"People go to college to find who they are as a person and find what they want to do in life, and I kind of already know that so it would be like I'd be taking a step back or something."
åhh lindsay...love you so much

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du sett Lindsey här?
http://www.campaigns.miumiu.com/

tisdag, 24 juli, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home