tisdag, augusti 14, 2007

hetast i sommar: "edge" i blue water high



och jo, jag kollade på mtv i helgen. verkligen kollade som fan. då såg jag inslag från way out west på news, jag såg det minst 10 gånger. det var en vj + en ängslig tjej som heter karin winther, som hanna fahl sjunger om i "kär i en hipster". då fick jag en sjuk flashback. var det hon som var paraply-pointern på spyan i höstas? vars blick långsamt gled förbi mig,stannade en halvsekund, avfärdade objektet som en not cool enough for spyschool, för att sedan försvinna vidare till musse från rallarsving - och swich "welcome mr. celeb"... alltså inte så. har man det jobbet så är det ju så, att vara pointer alltså, men det är ju typ symboliskt. passar vissa, det finns dom som diggar det, att stå däruppe.fet position. bara undrar om det var hon.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

thats her. blev du vald sist på gympan också? jag blev!

onsdag, 15 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

För att citera min kommande Roskilde-artikel:

"Sedan dyker Karin Winther upp och ska kindpussas med Shire och beklaga sig över att att hennes vita Converse blir smutsiga i leran:
- Jag förstår inte hur folk kan ha på sig fula gummistövlar, säger hon och verkar genast sjukt mycket äldre än vad hon redan är. Beklaga sig hör ålderdomen till"

onsdag, 15 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home