lördag, augusti 04, 2007

journalisten

jag gjorde min första intervju igår med gunnar ardelius för svenska dagbladet. gunnar har skrivit två böcker "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" och "när du blundar tittar jag". båda är bättre än det mesta. vi bandade intervjun på en bandspelare från 1957.efter att ha spelat in på båda sidorna vände jag och spelade in på sida 1 igen. vid närmare eftertanke inser jag att kassettband är analoga, vilket betyder att första halvan är borta
gudskelov.
men jag tror den blev bra till slut
ska bli intressant att läsa ta mig tusan

4 Comments:

Blogger Dansk Skalle said...

min usla svenska fick det att låta som att jag gjorde min första intervju av många med honom.

ett så kallat syftningsfel?

jag kan fan inte skriva

stryk det där med journalist.

söndag, 05 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hej, du är fan ingen journalist. Och mycket av det du skriver på din blogg är typ oläsligt. men jag snackade med Gunnar igår, och tackar för de snälla orden du sa om mig, han sa du geniförklarade mig.
Att jag var din förebild. Fy fan vad gulligt!!!!

XX/caroline

söndag, 05 augusti, 2007  
Blogger Dansk Skalle said...

ta gueule

måndag, 06 augusti, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ha ha!!!

/C

måndag, 06 augusti, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home