fredag, januari 18, 2008

cool beans

det är fredag kväll och jag skriver min krönika till filmnyheterna.katastrof.

jag har kommit på vad min nya bok ska handla om.

idag har jag jobbat ganska hårt och eftersom jag fick sänkt csn avbetalning för 2008 så köpte jag fyra par sneakers.

jag är saftigt sugen på att se paranoid park, älskar gus van sant, han är fantamig den bästa regissören som finns

youtubade också fram det här. om du som jag tycker att "hot rod" var 2007 års nästbästa film efter "på smällen" så kommer du minnas det här

imorgon ska jag kolla på papa dee. hoppas han ska toasta.jag tror det är det kriss kross brukade göra; some of them try to rhyme but they can't rhyme like this
Go Go

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

har du sett juno? jag såg den igår. den tog upp rätt intressanta frågeställningar men det blev rätt mkt bugsy malone av alltihop. istället för att skjuta grädde på varandra hade alla 15-åringar fullt aktiva sexliv och mogna, coola och sarkastiska. huvudpersonen var grunge. jag vet inte, det kanske är vanligt bland dagens kids fast på nåt sätt kändes den som den var skriven av någon som själv var 15 på 90-talet.

/ola

lördag, 19 januari, 2008  
Blogger Dansk Skalle said...

aha?på trailern verkade den tråkig.typ little miss sunshine, desfunktionell familj, american independent

måndag, 21 januari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home