lördag, januari 12, 2008

i love me

igår var jag på i love på jeriko som jag alltid skriver skit om,eller gör jag det?jag minns inte. denna gången kom emilia fram och var överaskad att jag var där efter som jag "hatar det". maria gav mig bara en tyst kram.snyggt

detta får mig att känna mig väldigt betydelsefull.hihi

men det var en ganska bra kväll, hade lite svårt för att vara inne på kris menace i kyrkan eftersom det stod för många töntar och dansade upp på scenen. jag brukade vara en scendansare för ett par år sen (eller ja, det händer väl fortfarande) men då måste man ju utnyttja faktumet att man står högt upp = det gör man ju för att få uppmärksamhet. då ska man stå riktad mot sin publik,uppspärrade ögon eller mystisk blick, man måste ge något.wifebeaterlove var förövrigt bra. så bra då.3vligt.

MEN nu är det så att nicole har blivit mamma, detta måste firas!

HURRA HURRA HURRA

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahahahahahahahahhahahahah!!!!!!!!!!!!! och hihihihihihi!!
/hanna

lördag, 12 januari, 2008  
Blogger Dansk Skalle said...

hihihihihihihihohohohohohohohoho

söndag, 13 januari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home