söndag, januari 20, 2008

precis sånt mode

i lördags började jag skriva på nya boken och sen tränade jag precis så hårt man bara kan göra en icke-bakfull utsövd lördagseftermiddag. efteråt ställde jag mig framför spegeln i omklädningsrummet och kände mig som zac efron. tsk tsk tsk

sen öl på metro, världsmusik på inkonst, nästan debs, nästan retro innan tempo. på söndagen hängde jag på triangeln i träningsställ precis som alla andra. sen half nelson som var bra, men liksom herregud hur många gånger ska man orka se amerikansk independent göra samma sak om och om igen...............dom kan göra dom här historierna strax innan dom somnar, och kritikerna kan skriva sina hyllningar i samma ställning.

och föresten: varför har ingen kommit på idén om en komedi att bin ladens son börjar på college i usa, och måste dölja sitt förflutna.kanske låtsas vara "riktigt amerikan". blanda andy samberg, lite tuttar och situationskomik mellan amerikaner och araber = succé!!!