onsdag, augusti 13, 2008

jockin jay-z

that bloke from Oasis said I couldn't play guitar
somebody shoulda told him i'm a fuckin rock star
today is gonna be the day that i'm gonna throw it back to you
i'm livin life as a rocker i'm like pimp c, potna


jay-z,sån jävla rocker han var på roskilde, got me all confused

sen då:
chris brown (som släpper två mp3or i veckan) senaste "glow in the dark" - en riktig mellanstadietryckare, hehe, sån skönt tönt han är
starters remix på prince of bel air, fet haha
en annan låt jag gillar är young jeezy/kanye west låten "put on"

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har sabbat mitt system rejält, Martin Jern. Och det tackar jag dig för. Du har en förmåga att få mig att bryta ihop totalt, med dina konstverk. De kommer alltid precis när jag behöver dem och de varar tillräckligt länge varje gång. Få människor har den förmågan, men du har den. Big time. Det är en jävla tur för människor som mig att människor som dig finns, annars skulle jorden nog sluta snurra. Tack igen.

söndag, 17 augusti, 2008  
Blogger Dansk Skalle said...

oj
wow
tack!

måndag, 18 augusti, 2008  
Blogger Lee B. Dough said...

När vi ändå är inne på hypem så måste jag tipsa om: http://www.lostturntable.com/0819/cryclub.mp3

Skulle kunna vara soundtrack till Lost Boys II. Corey Haim hamnar hos sin spanska farmor på Ibiza. Kiefer Sutherland är nattklubbsboss och vampyr. Corey Haim och Corey Feldman blir tvugna att ta piller och ha ihjäl vampyrer. Good times!

tisdag, 19 augusti, 2008  
Blogger Lee B. Dough said...

Hmm, de är visst inte med trots allt.

http://www.movieweb.com/video/V07G08fjktxQXY

onsdag, 20 augusti, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home