onsdag, januari 19, 2011

- Inte den jäveln

Hej läsare!

Jag skäms lite för att jag inte skriver här när det faktiskt är en hel del folk som verkar vilja läsa. Jo det är sant! Ni vill fortfarande läsa och har inte gett upp hoppet om mig. Jag känner mig inte värdig. Men ni vet, Facebook kom och tog över uppdateringarna... + att jag har blivit girig och vill dra in stålars på det jag skriver. eller bara lat. Eller lite lyckligare än vad jag brukade vara, så att jag inte längre behöver gråta ut och hata allt på en blogg. Alla sa ju ändå att jag inte var Martin Jern på bloggen utan någon annan; en jobbig jävel. Så som jag ville vara, eller så som jag ville att folk skulle tro att jag skulle vara.

Inte så att jag tänker ge upp bloggen, nej inte än, men finns jnumera även på Twitter som danskskalle.

Twitter är ändå rätt sweet.