tisdag, juli 25, 2006

Well well

Reflektioner:
Om två veckor mastras ljudet till ”du och jag” och sen är äntligen allting klart och redo att möta hela svenska folket och vi slipper jobba på den mer. yes
Kitty on the catwalk… alltså det här happyhardcoregrejen känns lite gammal, men jag gillar sången. kolla in: www.myspace.com/kittyonthecatwalk
Mickes bakomfilm på ”du och jag” verkar bli slutet för emil och mig som regissörer och producenter. Vill ni dra nytta av oss så skynda er innan dokumentärjävlen kommer ut och vi blir hängda.
Jag vill ha en egen dokusåpa på MTV. Jag är redo.
Har ni missat videon till boten anna? http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908&pr=goog-sl
Är jag för gammal för att börja ta kokain?
Scumfrogs remix av ”just another fucking lovesong” är nice
Jag börjar tröttna på skåne. Vill tillbaka till stockholm.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha.. flummig du e :D

onsdag, 26 juli, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home