torsdag, september 14, 2006

Malmöhipsters och författarpretton

Jag har alltid tyckt att tempo är lite äckligt med malmöhipsters och författarpretton som står och trängs och kollar på varandra för godkännande, men linda fyllde år igår och vi var där och åt igår och det var sweet. Men den där grejen och glo på varandra för att kolla om den andre glor tillbaka och ge IG eller MVG, javetinte. Det är som på ernst fest där jag trodde att jag kände alla för dom glodde så mycket. och på ng-läsningen är det exakt samma sak. yo yo yo. shoo.
Fast står man i baren på riche så är det ingen som kollar in en alls. då blir det en sport i att titta bort. icke godkänd, look away. vill man bli inkollad för godkännande eller är det bättre att få ig direkt? dontknow.
kolla in alex schulmans blog. jag blir fan inte klok på stureplansbratsen.
jag vill inte va som virtanen och hajpa dom för deras smaklöshet, men jojojojo, ha ha the party continues

www.stureplan.se/blogs/alex/

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

kära du! vem glodde på dig igår?! Det var ju nästan inget folk där o belysningen var skum/dov. Jag vill ju så gärna att du ska gilla tempo...inte älska...det räcker med gilla!
Jag tycker det är värre när folk tittar bort...
Och du som gillar posa borde kanske passa på?

torsdag, 14 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

ey
jag skrev ju att det var sweet på tempo för tusan
jag gillade det.
MVG

torsdag, 14 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jo, fast du tyckte ju ändå att det var glo/inte glo där eller?
Jaja...see ya

fredag, 15 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

nej det tyckte jag inte. det var ju det som var så oväntat. men i malmö vågar ingen titta. eller bry sig. eller tvärtom. eller nånting.

jag var där igår igen. jag är nästan stammis.

lördag, 16 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home