fredag, september 15, 2006

Inbjudningslistan light

Från: "Martin Jern" Datum:den 14 september 2006 13:25
Till: martin@sonetfilm.se
Ämne: re: inbjudningslista

shooooooo

här är lista + kontaktlistan på team och skådisar som ni väl redan har men jag skickar en gång till så ni inte slarvar bort

alla är typ +1 eller så
och skådisarna får väl ta med sig sina familjer och polare och sånt

+ vi vill ha dokukändisar och annat löst folk. inga pretton. förutom bergman och emil vill ha roy andersson. och johannes brost.

inte bjudna:
bindefeldt
råbert håbert
jonas gardell (mark får komma)
petter
jonas åkerlund + rencken
reklamare
beckmanselever
konstfackselever
stockholmare

peace out

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha.. fan va sköna nu e :P

/fil

fredag, 15 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

Extremt glad nu att jag inte kom in på beckmans!!!

fredag, 15 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

:-)

lördag, 16 september, 2006  
Blogger Tungus said...

Kommer Unni?

måndag, 18 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

får jag komma trots att jag är stockholmare?

torsdag, 21 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

är du inflyttad, eller stockholmare på riktigt?

torsdag, 21 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

jag flyttade till stockholm 2003. jag flyttade från stockholm 1999. så det är lite både och.

fredag, 22 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

hahaha då är du ju inte stockholmare alls. vadå, du bor där? rätt stor skillnad.

coolpistol

söndag, 24 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

ivica är ju stockholmare. typ. får han komma?
(försöker pusha för att bli bjuden, märker ni det?)

tisdag, 26 september, 2006  
Anonymous Anonym said...

shit fan, 24 timmar senare får man en inbjudan! tack!

onsdag, 27 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home