torsdag, september 07, 2006

I just wanna smoke my camels straight and ride my own melt


unni drougge ba: ska ni till ernst fest? hur ska ni komma in där?
emil ba: vi är ernst langare
unni drougge: e de sant?
ja ba: ja, va tror du eller
unni drougge: va har ni då?
emil: vi har bara till ernst.
jag: leta upp oss efter ett tag, så kanske vi har nått kvar
unni drougge: ok. ses där.

Kändisar på ernst billgrens vernisage: e-type, eva röse, nån dramatenskådis
Antal snittar emil åt: 16
Antal snittar jag åt: 13

Recension: helt obegripligt, men ernst har tydligen gjort en film som heter "filmen om allt".

PS: Före vernisaget hade bukowski en auktion där dom sålde hus att bygga i pakistans efter jordbävningen. Jag råkade nicka mot auktionsmannen och la då omedvetet ett bud på 85 000:- Det hade kunnat bli riktigt pinsamt om inte nån lagt 90 000:- direkt efter.

2 Comments:

Blogger Tungus said...

Jag såg Unni häromdan men jag ska inte säga var för det vill hon nog inte skylta med. Vi har också tränat på sama gym, alltså hon är så vältränad och stark att man skäms när man står bredvid henne och frustar. Hon är cool.
Alltså det där med nickningen made my day.
Ciao

fredag, 08 september, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

utanför AA?

hon är snygg

lördag, 09 september, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home