onsdag, oktober 04, 2006

"Martin Hjelm"

yea

jodå flashes, ryggdunk och blickar som undrar vem man är. tydligen är jag martin hjelm. helt okej för mig.

gick ut efter halva filmen och satte mig på fyllegubbehaket bredvid, drack öl och ljög för några heartbreakhoteldamer att persbrandt spelade huvudollen (sorry johan) med lena endre (förlåt noomi). gick tillbaka in i tid att höra det uppfuckade ljudet i slutet och sen blev det applåder, mitt sämsta tacktill sen jag vigde mitt liv til jesus kristus som dräggig femtonåring och limpy friade till katinka. värt. tack för pr-kuppen baby

gillade entourage. har jag något? hänger ni på till l.a.? alla snygga får komma. no commitments. feta cash

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vet att jag hänger på. Jag är killen snett bakom dig till vänster, alltid! /jesper

torsdag, 05 oktober, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vad det någon som förevigade sonens frieri?

Mor-Via

torsdag, 05 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home