lördag, oktober 14, 2006

Vi var på MoMa också så fuck u

...fast idag hade vi nog ändå bästa mötet av alla med bob på picturehouse; kändes som nyc svar på sonet. ligger under new line och hbo; breda kanaler åt alla håll.
men mkt "lukas m, lukas m, lukas m"
ge oss tre år
sen sprider vi askan på fårö

& helvete malin. den senaste solosidan gick fort, men jag tror jag fick till nån slags snärt i slutet, eller i början, eller hur man nu läser det. jag känner att det skulle kunna vara fullständigt jäla genialiskt, men att jag inte är där riktigt ännu.
sorry

jag läste attt peter sarsgaard och maggie gyllenhaal precis köpt ett hus här i kvarteret för 4 million dollars.
jag vill det
ebba hultkvist och jag i en fyra i williamsburg omringad av akademikerhipsters som hänger på new york film academy och har fult malmöskägg och stora glasögon med svarta bågar.
hate em
jag får göra det,
det är helt naturligt. hat föder hat etc etc

ahh gött att vara tillbaka i healthy hybris. tvekade där en stund
not






och just det:föratt fira succén hemma i sthlm köpte jag kläder för sex tusen idag, så vi ses eventuellt på spyan den 25e november.
tja

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej är ni kvar den 11 nov? kommer dit då

lördag, 14 oktober, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

nope
nu åker vi hem medan vi fortfarande är på topp

måndag, 16 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home