torsdag, oktober 05, 2006

Jag förstår fortfarande inte

tidigt imorse ringde det nån från nån internetserver eller nått. jag vaknade precis och fattade ingenting. han frågade efter den ansvariga för hemsidan för www.filmenduochjag.se
ja ba (tänk nyvaken whiskeyröst): "det är nog jag"
han ba: "eh okej. ett företag i uppsala har just köpt www.filmenduochjag.nu, www.filmenduochjag.com, www.filmenduochjag.net..."
ja: "ok."
han: "bara så du vet."
ja ba: "innebär det att nån annan har gjort en film som också heter "du och jag"?"
han: "jag ringde bara för att meddela detta."
ja ba: "ok"

sen dunkade jag näven i bordet och sa: "dom jävlarna!" utan att veta varför

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag skulle först fråga mig hur han fick ditt nr :)
å för det andra e det nog några datanördar som tror ni kommer bli sura för att dom har köpt upp alla domän namn :) på "du&jag"

jag skulle ta det osm en komplimang för dom tycker ni e ass coola! :)

fredag, 06 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home