tisdag, december 19, 2006

Why feed a fish if it's all ready in your net?


Jaja, det var sweet/gött/varmt and all. Några drinkar, en ny version av boken och ett helt nytt filmmanus, so chill. Vi började räkna i huvudet hur många manus vi skrivit de senaste två åren, vi kom fram till dessa: (obs arbetstitlar)
Lyckopiller
Sweet
Knytby
Pedofilthrillern
Hunger
Hunger 2
Hunger 3
Lyckopiller 2
Högtider a.k.a Flippin sweet 360 a.k.a Du och Jag.
Nya kallar vi nått med schizooooo
Mycket shit av sveriges mest produktiva filmproducenter.

Jag läste ett par böcker också: Drömfakulteten av Sara Stridsberg, Underbara kvinnor vid vatten av Monika Fagerholm, Det är 1988 och har precis börjat snöa av Sigge, Snakes and earrings av Hitomi Kanehara, amerikanska upplagan av Catcher in the rye och sen började jag läsa Klas Östergrens Gangsters, men fy fan, mer pretto macho poserstyle har jag fan inte varit om sen arnold blev guvenör i Kalifornien.

By the way:

Piercingen sitter i ögonbrynet och jag var inte full när jag gjorde den. Däremot satt det en cpsmålänning och hans fula flickvän bredvid och konversationen lät ungefär såhär:
Cpsmålänning: "är du nervös?"
"nej. jag har gjort en i läppen förut."
"men ögonbrynet gör mycket ondare."
"jaha."
"när en polare till mig gjorde det så spruta det blod en och halv meter."
"gött"
efteråt:
"den kommer inte sitta länge."
"vadådå?"
"piercingar i ögonbrynet brukar alltid tryckas bort."
"ok"
"kambodja bla bla bla......."

Sen frågade han hur mycket jag betalade för min bungalow och om jag varit i Laos och någonting om kulturexploatering och sen minns jag inte om somnade eller söp mig full och däckade.

Men Hanna&Camillas malmörepresentant vinner ett guldfärgat danskskalleblingblinghalsband som delas ut vid tillfälle. Kanske på Booka Shade den 20:e?

Och det där med ecstasyn är sån jävla 1900-talsbull.
big risk

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är så lycka är obeskrivlig! *happy*

tisdag, 19 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

Va fan... vad är det för fel på e nu då... och nu pratar vi inte stureplanstabletter med 83% speed.

onsdag, 20 december, 2006  
Anonymous Anonym said...

som om inte piercing e 1900-tal(sbull)! men betyder inte att det inte ska bli gött o se... välkomna hem.

onsdag, 20 december, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home