torsdag, november 30, 2006

Things to do in Malmö when you're not on crack


En pinsam grej: Jag tycker att Per Hagmans "Volt" är något av det finaste som finns att läsa.

En annan grej: Varje gång jag läser "I taket lyser stjärnorna" börjar jag gråta.

En tredje grej: Det är totalt kaos i min m-ö lägenhet efter flytten och imorgon ska en tjej och hennes kille och barn flytta in här, medan emil och jag ska åka bort för att skriva (på grund av stalking berättar jag inte var). Jag kommer inte få ordning på det. Jag kommer få skämmas.

En grej till: Jag sitter och skriver solosidan för januari, med deadline idag. Jag försöker kommer på vad jag gillar och inte gillar. Allt är så suddigt. Lyssnar på mtv, pratar med crfn på msn och laddar ner the game istället.

En sista grej: Fick just ett mail av producent i Spanien som är intresserade av att ha med oss på ett filmprojekt. Blev lite chockad. Men synopsiset var intressant. Kul!