onsdag, november 29, 2006

Want it so bad...Hard-to-get


Så, nu har jag packat all min skit (utom tennisracket och skejten som inte vet hur jag ska få med mig) och drar till malmö I morgonbitti. Jag hoppas att mötas av färgglad parad med "välkommen hem marre"-banderoll. Eller att i alla fall att emil dyker upp på stationen och hjälper mig hem.

Hur ska malmö vinter/våren se ut då?
Jo. Så här:

* nya filmen
* boken
* love
* nya boken, shit vad bra den kommer bli, också
* löpning/bänkpress
* tempo/bagatell, eventuellt jeriko och källaren på retro
* dokusåpor på femman
* bygga om kontoret
* renovera lägenheten (jo. komigen)
* 5% bitterhet, 8% ragga på gamla flickvänner, 15% full, 19% ensamhet, 21% kärlek och 32% pure kreativitet.

går det åt helvete en dag så tar jag första morgonflyget tillbaka till huvudstaden och gör samma sak jag gjort i åtta månader nu:
hittar
vägen
hem

På katten på juldagen kommer mitt nya dj namn att offentliggöras.
eller vad fan, här är det: Stockholm (HBG)

slå den era jävla crackheads

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas det blir lite tid för bandy också. Etta spela!

onsdag, 29 november, 2006  
Blogger Tungus said...

Hej för den här gången, alltid lika trevligt när du kommer förbi. Hatkärlekförhållanden är de som håller längst har jag hört.. eller?
Det där med renovera låter bra... då kanske den rysliga bården får gå för gott?
Kram

onsdag, 29 november, 2006  
Anonymous Anonym said...

Välkommen till Malmö!
http://www.youtube.com/watch?v=CO1KvNzlFsM

onsdag, 29 november, 2006  
Anonymous Anonym said...

Förresten, tror du kan stryka retros källare, de kommer förmodligen få 01 tillstånd...tråkigt.
Och så tycker jag du glömt klubben "inmission" bakom kb! Det är något att komma hem till. :)

onsdag, 29 november, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

tungus; det var så värt. du har inte sett mig för sista gången i den stan.
ses snart!

hanna: fuck! + att inkonst ska stänga eller hur var det?

inmission är en s.k. svartklubb, inte sant? nya yindi?

torsdag, 30 november, 2006  
Anonymous Anonym said...

bättre upp! det är en svartklubb som verkligen har ambitioner! gaderob o hela köret. Superbra ljudsyste! tom myspace! :)
Som sagt välommen till malmööö!
love

torsdag, 30 november, 2006  
Blogger Dansk Skalle said...

ahh, gött då! jag är där

dom borde crossköra med dj:arna från golden för en ultimat möllantrashexperience
eller inte
men du:
myspace har antagligen bin laden också

torsdag, 30 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home