torsdag, februari 08, 2007

godmorgon

ola sandstig på Göteborg filmfestivals egna tidning skanderar: ”Hip Hip Hora, Säg att du älskar mig, Fjorton Suger: listan över filmer som behandlar skändade tonårsflickor kan göras lång. Teman i filmbranschen går likt allt annat i trender. De senaste åren har mediernas och den allmänna debattens fokus på våldtäkt naturligt nog påverkat manusförfattare.” Men alltså seriöst...hur lång kan listan göras egentligen? får vi höra en titel till? måste ringa johan westman om nya big brother. jag söker, i'm getting the fuck out of here. det går i trender kan jag lova. att dra. fett tema
--
hörru alex, intresseklubben ringde..
schulman, vem fan orkar läsa schulman längre??
--
jag minns en tid när vi hade långt gångna planer att göra en per gessle dokumentär. tanken på att resa runt med honom i folkparker genom sverige på en sommarturné gav mig gåshud. verkligen. han är fantastisk. men tv3 dokumentär kom före alltså, eller vem fan det nu var, sånt reportage alltså. hett. fjolke jydén sucks his own cock, i promise

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

LA finns inte med men du kunde allt placera in din blogg på bloggkartan ändå: http://bloggkartan.se

Förresten var det någon idag som sa om manuset till en annan svensk film något som jag tycker att någon också kunde sagt om ert manus: "de pratar som man pratar"...

torsdag, 08 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home